facebook_pixel
How To Make Ramen

How To Make Ramen


How To Make Ramen



Today I show you how to make authentic Japanese ramen. You won’t believe it’s homemade! You’ll love this delicious homemade ramen. This is the exact same ramen recipe that is used on a daily basis by chefs all throughout Japan. Never made ramen before? Don’t worry! Simply follow the step by step instructions. It’s quick & easy! Will probably take you longer to clean up.

There are a few different types of ramen. The most popular ones are; Shio ramen, Shoyu ramen, Miso ramen & Tonkotsu ramen. This recipe video can be used to make all of these – Simply substitute some of the ingredients to your desired ramen.

Don’t keep this delicious recipe to yourself! SHARE IT:
TWEET IT► https://ctt.ac/dU_Qw
EGGBOOK IT► http://bit.ly/AuthenticRamen

Click Here To Eggscribe! –►
‪http://bit.ly/Eggscribe

Have a video Suggestion? Post it in the Comments Section, Contact me through my Facebook page or Tweet me!

Connect with me!
Facebook ► ‪http://www.facebook.com/HowToBasic‬
Twitter ► ‪http://www.twitter.com/HowToBasic‬
Instagram ► ‪http://instagram.com/HowToBasic‬
2ND Channel ► ‪http://www.youtube.com/HowToBasic2‬

T-Shirts & Eggy Merchandise ► ‪http://howtobasic.spreadshirt.com/

*Music*
Ishikari Lore by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100192
Artist: http://incompetech.com/

Know someone that would be interested in learning ラーメンの作り方 ? Link them to this video!

HowToBasic - a few months ago

Like the taste of this delicious ramen? Share it with your loved ones!
TWEET IT► https://ctt.ac/dU_Qw
EGGBOOK IT► http://bit.ly/AuthenticRamen

mr. taco - last month

Damn that looked quite tasty.

oтaĸυ ѕan - last month

there many hungry people in the world and you are doing like this to the food 💔

NullYT - last month

this sums up my addiction to ramen

Tohtori Seesamsiemen - last month

Ramen is art

Rooms250 - last month

I got a little scared there when he fondeled that hard boiled egg.

elaina othorup - last month

Human ramen

Omar alqarni - last month

Wtf

Paulo Eduardo - last month

Now i know how to do ramen

Mateja Stoiljkovic - last month

Step 1 do it really good
step 2 buy 3 tons of nudles
step 3 make a youtube canal
step 4 name it how to basic
step 5 do the most funny and random shit that you can thinck of
step 6 be me and post this comment

Mateja Stoiljkovic - last month

and i coocked myself…

RCD_ XaaMoO - last month

Du hurensohn

Andy Roopy - last month

I honestly wanna make this

NightLight - last month

Ive never laughed this much in my life

Huatro Sensei - last month

I'm about to cum

AngryBirdNate06 - last month

Cmon man, we where getting somewhere!

Rene Schüßler - last month

How many tons of noodles did he prepare for this?!?😂😲😱☠👻

W wheat - last month

do you hate food?

wowitskaris - last month

up until he started straining the noodles, i didnt realize this was actually made by him.

Paola Lisset Guzman luna - last month

Es normal que me exite eso jajajaja

Ella DeClerc - last month

the 26k dislikes probably came from the people who where trying to follow the recipe until about 7:58 ish

Just A Fortnite Kid - last month

how long did that take to clean up!?!?!!?/

Please Die - last month

He needed to add more Noodles

Deathling Kill - last month

Jokes on him i love noodles

jack ultra winner - last month

Hope you have fun cleaning up👍

Some guy Who’s Random - last month

why are you waisting that much food that’s just wrong 😐

Pedro Glaser - last month

So much waste 😖 idk how i laugh at this stuff

Chiken TM - last month

Y'all wanna bet he ate a shit ton of noodles that day?

Hi there - last month

Man, people think Asians only eat noodles…

We eat rice to😀

KANDY KONE - last month

Is it weird that I got like 2 Uber eats ads? YouTube must know I’m hungry.

TvSizzlySlink - last month

Howtobasic has solved world hunger

Rhys KNEEBONE - last month

got 8 minutes into the video forgot I was watching how to basic And thought I watching a cooking show
then I REMEMBERED.

Edubbbz Crap - last month

I love showing these to my parents and saying “Hey let’s make this!”

Jason Pham - last month

Rich on noodles?

SXULM4TE - last month

when your weave starts falling off

Sid the Homie - last month

7:50 last few shots of this delicious ramen before shit gets real

Finbob37 - last month

That pork belly looks like the Minecraft pork

luna v - last month

i watch how to basic tutorials because i trust him more than any chef in the world

Comments are closed